HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • mïssJ: @borrowedplumes: van, aki nem érti, és van olyan is, aki félreérti. :\ (2010.09.15. 20:10) elkúrom
  • borrowedplumes: mindent lehetett érteni. :( (2010.09.15. 19:46) elkúrom
  • mïssJ: @moszi.: tudom, és még hülyén is járok. :D köszi! ^^ (2010.05.22. 03:23) Love Story - film
  • moszi.: Kavics húzd ki magad! x3 amúgy jó lett x3 (2010.05.21. 20:45) Love Story - film
  • Gundel a Marson (törölt): @mïssJ: Igen, ez így van. (2010.01.27. 08:38) öngyilkosság
  • mïssJ: @Gundel a Marson: hát, meg aztán személyenként változik minden. lehet, neked megy így, másnak meg ... (2010.01.26. 22:48) öngyilkosság
  • Utolsó 20

Címkék

(u) (7) 3oh!3 (1) 4th dimension (1) 72 óra (1) a38 (2) adam lambert (1) adrenaline kings (1) adri (1) agyelszívás (1) ajánló (33) akarat (1) akaraterő (1) alice cooper (2) alkotói szabadság (1) állapotjelentés (1) all alone (1) anime (1) anti (1) antidivat (1) apocalyptica (1) awesome (1) azt mondom állj (1) a bárányok hallgatnak (1) a gyűrűk ura (1) b.o.b. feat hayley williams airplanes (1) backyard babies (4) balaton (5) balatonkenese (5) bámulás (1) bántalmazás (1) barcelona (1) becstelen brigantyk (1) beszámoló (41) betegség (11) beyoncé (1) biokémia (1) biszex (4) bitch&chips (2) bkv (2) bla bla (2) blog (7) blue hell (2) bogyó (2) búcsú (1) buli (13) celeb (1) chat (1) cheryl cole feat will.i.am 3 words (1) christina (1) christina aguilera (1) christina bin laden (4) cikizés (1) con (1) contrast fest (1) cosplay (1) craig parker (1) crashdiet (1) crazy lixx (1) crazy mama (1) cry free (1) csokiskeksz (1) csokoládé (1) culture clash (3) czinkes (1) dal (2) dalszöveg (1) dark (2) dark gót (1) deathstars (2) delirium (1) dethklok (1) dharma (5) diary of dreams (1) diesel club (1) diéta (1) digital sushi (2) dilemma (1) disco express (3) disorderlies (2) diszkrimináció (1) díva (1) dohányzás (1) doki (1) dombóvári istván (1) donnie darko (1) dont speak (1) doom (1) dope stars inc. (1) dr. feelgood (1) drog (1) drugzone (4) dr melancholia (16) ds (2) duff mackagan (1) düh (1) dürer kert (2) dust n bones (7) egyedül (5) egyéjszakás kaland (1) egyensúly (1) electric bastards (2) életmentés (1) eleve elrendelés elve (1) élj! (1) elmélkedés (61) emberek (1) emelkedő (1) eminem (3) éneklés (3) érdekességek (4) értelmetlen nap (1) esti showder (1) eszti (9) évforduló (1) évzáró (1) ex (1) extrém helyszínek szexhez (1) fábry sándor (1) fáradt (1) fárasztó (1) faster pussycat (1) fear and loathing in las vegas (1) félelem (1) félelem és reszketés las vegasban (1) felelősség (2) felhívás! (1) felméri péter (1) féltékenység (1) fészek klub (1) film (18) filmkritika (1) first aid 4 souls (1) fiús lány (1) fodrász (1) fogadj engem örökbe (1) forgatás (2) fórum (1) for your entertainment (1) fotók (9) fotózás (7) fuck (1) függőség (2) furcsa (1) futás (1) gabó (2) gemini five (2) glam (1) glamraven (4) glamster (1) goth (1) gothika (1) guns n roses (2) guns n roses rocket queen (1) guy ritchie (1) gyár (5) gyermekvállalás (1) gyilkos elmék (6) gyógytorna (3) h.i.m. (3) hadházi lászló (1) haj (1) hangfoglalás (2) hangulat (1) hanoi rocks (1) harcosok klubja (1) hardcore superstar (3) hatodik érzék (1) help me (2) helyzetjelentés (1) himnusz (1) hiszti (1) hit the road jack (1) hmm (1) (1) holiday crue (2) hormonok (1) horror (1) house of pain (1) hoze (1) hukkle (1) hulla (2) humanoid (1) hús nélkül (1) idegbeteg (1) idegen nyelvek (1) idézet (9) igazából szerelem (1) ihm (1) infantilitás (1) info (2) inga (1) inglourious basterds (1) interaktív (3) interjú (20) internet (2) intolerancia (2) irigy hónaljmirigy (1) izlandi helyhatósági választás (1) izy (1) i love the way you lie (1) japán (1) játék (1) jefferson airplane (1) jodi picoult (3) jolly roger (3) jon bovi (1) jövő (1) joystix (2) junkies (1) just a fan (1) k.o. (1) karácsonyi lidércnyomás (1) kasimir (1) kata (1) katy perry (1) kék yuk (2) kenny silver (4) kép (3) keresőkifejezések (2) kevin rose (1) kiakadás (1) kísértet (1) kitűző (1) kocka (2) kommersz (1) koncert (28) koncertfotók (2) kontakt rádió (2) konyhatündér (2) könyv (3) koplalás (1) kórház (2) korlátozás (1) kötelességtudat (1) közösségi portál (1) közvéleménykutatás (1) kreativitás (1) külföld (2) lady gaga (1) lányos fiú (1) lemezkritika (3) leszbikus (1) lil wayne (1) lin (1) linda (1) linda daemon (1) lita ford (1) livind dead lights (1) living dead lights (1) lm.c (1) lógás (1) lordi (1) love actually (1) love story (3) m. night shyamalan (1) mad (1) magyar (1) magyarország (1) managelés (1) manga (1) manipuláció (3) mankó (2) marilyn manson (2) masochrist (1) második (1) match point (1) máté (1) matek (3) matrix (1) maya (1) média (2) média agresszió (1) megvilágosodás (1) meleg (1) meleg felvonulás (1) metalocalypse (1) mézeskalács (2) michael arrington (1) michael jackson (3) mick marsh (1) miért (1) mikky (1) milánó (1) mindenféle (174) mogyoróvaj (1) moszi (8) mötley crüe (5) mozi (2) msn (4) munkamánia (2) mutáció (1) műtét (2) nadrág (1) nagykorú (1) narcolepsia (1) nazty tricks (5) neo (1) nevada tan (1) névnap (1) news (3) ne olvasd el (17) niemand hört dich (1) niemand versteht mich (1) nikki sixx (1) nonverbális manipuláció (1) nosztalgia (3) no doubt (1) no love (1) no more mr. nice guy (1) nrg (1) nyár (1) nyaralás (1) nyugalom szigete (1) oktatás (2) öld meg rómeót (1) olvasás (1) öngyilkosság (2) öngyújtó (1) önsajnáltatás (1) önterápia (1) on the rock (1) öszvér (1) ozzy osbourne (1) pálfi györgy (1) panik (1) party (7) pasik (3) perez hilton (1) piercing (3) pizsiparty (1) pletyka (1) pokol (1) politika (5) politikus (1) populáris (1) pop bálvány (1) pótvizsga (4) praha (2) próba (6) programajánló (3) pszichológia (2) queen (1) quentin tarantino (1) r.i.p. (2) rádió (2) rádióinterjú (3) ragdoll (1) rajongók (1) rajz (5) rammstein (1) ray charles (1) reggel (2) reklám (1) rémálom (1) rendelés (1) rihanna (1) rob zombie (1) rockandrolla (1) rockstar (1) rocktogon (4) rock and roll (1) romantikus neopunkok (1) romeo must die (1) rómeó vérzik (1) round and round (1) roy és ádám trió (1) s.c.e.l. (1) sárgaköves út (4) save me (2) schneidi vibes (3) segg (2) shame (1) showder klub (1) sick stars (12) sírás (1) sixx am (2) skizotype (1) slipper (5) somebody to love (1) sorozatgyilkosok (1) spiler (1) standard (1) starstrukk (1) stílusváltás (1) suicide girls (1) suit up (2) suli (5) suliújság (3) super bad heroes (2) sütögetés (2) szabadság (1) száj (1) szappanopera (1) szarság (1) szerelem (2) szereplés (3) szexuális hovatartozás (1) szilveszter (1) színek (1) szöveg (1) sztárcsinálás (2) sztrájk (2) szuggesztibilitás (1) szuicid (1) szülinap (2) szülők (2) szünet (1) talicska (1) tanárok (3) tanév (1) tankcsapda (1) társadalom (1) tartós párkapcsolat (1) táska (1) tehetetlenség (1) telephone (1) terézanya (1) tervek (2) the birthday massacre (1) the filthy life (1) the joystix (2) the lord of the rings (1) the nightmare before christma (1) the rocky horror picture show (1) the sixth sense (1) the source (1) the trousers (2) the vibes (1) this is it (1) thrilogy (1) tim burton (1) titusz glamchild (1) tizenkilenc perc (1) tökéletes ember (1) tokio hotel (1) tolerancia (1) tommy lee (1) torna (1) trilógia (1) tudomány (1) túlvilág (1) tuningshow (2) turkáló (3) tűzoltóság (1) tűztaktér (1) tv (2) újságírás (2) unalom (1) unaloműző (1) ünnepek (1) utazás (2) utca (1) vagy az ördög van velem (1) valami (1) választás (1) valentin nap (1) vallás (1) változás (1) vámpír (2) várakozás (1) varratszedés (1) vásárlás (2) védőoltások (1) vicky (1) vic wayne (1) vic wayne n the rock a holics (1) videó (1) videoklip (10) vince neil (1) vírus (1) viva tv (3) vizsgák (1) vonatozás (1) vs. (4) wednesday 13 (3) wet lips (15) whiskey (1) wigwam (4) wiky (1) woody allen (2) wtf (4) x vibes (5) yang (1) yin (1) zavarodott (1) zene (5) zenészek (4) ziggy hollywood (1) zorall (1) zsarolás (1) (4) (18) Címkefelhő

öngyilkosság

mïssJ 2009.08.15. 00:19

igen, megint ez az, ami foglalkoztat. nem mondom, hogy sajnos, mert vannak, akik szerint ez nem sajnálatos tény, hanem örömhír. egy ideje elég szuicid vagyok. úgy három-négy éve. hónapra pontosan két éve annak, hogy először megkíséreltem önkezűleg végetvetni az életemnek. aztán úgy fél éve az újabb kísérletnek. mind a két alkalommal más módszerrel próbálkoztam. eléggé biztosra mentem, tehát mondhatom, hogy vagy léteznek csodák, vagy nagyon sok őrangyalom lehet.
nem azért írok most erről, mert hű de szeretnék hideget, meleget, hogy mit tettem. mert az teljesen mindegy, hogy én hogyan viszonyulok az életemhez. jelenleg is épp a két évvel ezelőtti -legsúlyosabb- állapotomban vagyok, de eddig se tudtam meghalni, eztán se fog menni azt hiszem. totál, mint Nikki Sixx, aki szintén képtelen volt meghalni. :D nade, igazából arról szeretnék írni, hogy mi válthatja ki az öngyilkossági vágyat és hogyan vezet az út a felvetéstől, a tettekig. szeretném a saját példámon keresztül megértetni akivel csak lehet, hogy erre igenis oda kell figyelni, mert hiába az emo divat és a többi, még mindig léteznek "szimplán" öngyilkosok.

az, hogy magamban kért tegyek, valószínűleg mindig is megvolt bennem, de csak öt évvel ezelőtt kezdtem megvalósítani magam ez irányban. egy sráccal versenyeztünk, hogy ki a bátrabb, ki mer magában több kárt tenni. leginkább vágásokkal, karcolásokkal. elég annyi, hogy nyertem. de ebben még nem volt semmi. a srác visszatáncolt, megrémült a bátorságomtól. igazából, egyszerű volt, mert nagyon, nagyon magas a fájdalomküszöböm, alig éreztem valamit. aztán a vagdalás megmaradt rossz szokásnak. úgy éreztem, a sebeken keresztül levezethetem az indulataimat. aztán minden faszság összejött, több, mint fél éven keresztül, majd a hab a tortán, hogy meghúztak matekból évvégén. nyáron még egész tűrhető volt a helyzet, azonban ahogy közeledett a pótvizsga ideje, egyre jobban bepánikoltam... és a problémáim elől a halálba akartam menekülni. furcsa ezekre az időkre most visszaemlékezni... szóval egyik nap nem volt itthon senki, én meg elég szépen felvágtam az ereimet.
itt egy rész kiesett, valószínűleg elájulhattam, de aztán magamhoz tértem, feltakarítottam, bekötöttem a karomat és kész. mikor Gabó megtudta, hogy mit csináltam, "rámküldte" Erát, aki észheztérített valamelyest. még mindig nagyon köszönöm nekik. a pótvizsga sikerült, másfél évig nyugton voltam.
aztán megint kezdtem besokallni valamiért, akkor meg gyógyszerek. újfent nem volt itthon senki, összeszedtem mindenféle fájdalomcsillapítót, nyugtatót, meg amit találtam és bevettem.
fáradt lettem, szédültem, alig tudtam magamról és elaludtam. aztán néhány óra múlva szörnyű fejfájással felébredtem, és éltem tovább. azóta mondjuk tartózkodom a fájdalomcsillapítóktól is, akármennyire fáj valamim. még a műtét után sem nagyon vettem be. mert gyógyszerfüggő is voltam. konkrétan egy időben fájdalomcsillapítót szedtem, mert rászoktam. nem tudom miért.
aztán most, évvégén megint megbuktam matekból, közeledik a pótvizsga és kezdek újból beparázni.

Era tanított meg arra -akarva, akaratlanul-, hogy leplezni tudjam az érzelmeim, igaz, vagy fél évembe tartott tökéletesíteni. Gabó az egyetlen, aki jelenleg életben tart, mert úgy érzem, ha magamat megölném, az ő egy részét is megölném, ezt pedig nem szeretném.
patthelyzet. és sajnos éppen nem jut eszembe semmi megoldás.

amúgy amikor valaki -orvos, szülő, tanár, ismerős, akárki- észrevette, hogy friss sebem van, vagy esetleg a forradásokat, vagy nem szólt semmit, vagy, ha szóvá tette, mindig kimagyaráztam magam, meg elhitettem mindenkivel, hogy már vége, túl vagyok rajta.

 

elnézést, hogy ennyire őszinte voltam, de szeretném, ha mással nem történnének meg ezek a dolgok és ha valami baja van, az ne húzódjon ilyen sokáig, mint nekem, legyen, aki észrevegye és segítsen neki.
valamit jó lenne, ha az emberek odafigyelnének egymásra. én igyekszem minden hasonló problémájú emberrel foglalkozni. igaz, néha én is megszívom -lásd Tomi-, de többségében szükségük van az embereknek arra, hogy megoldódjanak azok a problémáik, amik miatt meg akarnak halni.
és itt jön a csavar, mert az egy kurvára nagy tévhit, hogy az aktuális nyavajgás tárgya az igazi probléma!
szintén saját tapasztalatból tudom, hogy ha az embernek valami elfolytott, esetleg lekicsinyelt régi problémája van, az teremti a többit is. tehát, hiába kezeljük az aktuális problémákat, ha nem szűntetjük meg az eredetit.
hogy én miért nem csinálom ezt? miért nem szűntetem meg az eredeti problémát?
kérem szépen, mert képtelen vagyok rá, hogy egyedül szembenézzek vele. tudom, mit kéne tennem, de még nem jött el az ideje, mert nem vagyok elég erős hozzá. ennyi hányattatás után, mint ami nekem jutott, sokáig tart annyira felépülni, hogy szembe nézzek a legrosszabb dolgokkal és újraéljem, lezárjam őket.

 

nagyon remélem, hogy legalább elgondolkoztatni sikerült néhány embert, ha a világot már megint nem tudom megváltani. :) (az a fránya krisztus-komplexus! XD )

Címkék: öngyilkosság

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://missj.blog.hu/api/trackback/id/tr901310352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mineko 2009.08.17. 16:17:44

Hát ez elég érdekes volt...
Ilyen ügyem már nekem is akadt, le is írtam, de aztán a támadások meg kommentek miatt inkább töröltem...Az is hozzájárult ahoz, hogy máshol kezdtem blogolni.
Én mondjuk nem akarom megölni magam, de a vagdosás teccik, mert kilehet vele ereszteni a gőzt ha már a bőgés meg a hiszti befuccsolt...nem mintha annyira menne az nekem...-_-
Csak aztán kiderült és elég nehéz a szüleimmel meg a barátommal....
Akkor mindenki azt hitte, hogy azért csináltam mert megcsalt a barátom (a barátnőmmel -_-)de az már csak az uccsó...(legyen 10) csepp volt a pohárban.....Persze ezt senki nem értette meg. Most igy nyáron nyugiban elég jól elvagyok de nemtom mi lesz velem suliban...-_-

mïssJ 2009.08.17. 16:32:18

@anim-trixXx: először én is tartottam a reakcióktól és hogy félreértik az írásom célját... :\
nekem viszont sose ment a bőgés és a hiszti, szóval maradt a vagdosás. :)
a suliban igyekezz szocializálódni, nem csak az osztálytársaiddal szerintem és ha kicsit megerőlteted magad, akkor annak később haszna lesz. ;)
süti beállítások módosítása