...avagy mit kell tennie egy jó managernek, hogy pártfogoltjai híresek legyenek?
első lépésként egyértelműen a kapcsolatok kiépítése a lényeges.
mivel jelen esetben zenéről beszélünk, így a kapcsolatépítés is zenészekre, klubok tulajaira vonatkozik.
utána meg kell keresni azt a hiányt ezen szolgáltatásban, ami még nincs betöltve, de igény lenne rá.
ez után munkára kell bírnia a zenészeket, hogy legyenek termékenyek, kamatoztassák a tehetségüket és gyakoroljanak.
következő lépésben koncerteket, interjúkat kell szerveznie.
végezetül pedig lemez és videoklipp készítését kell intéznie.
ezek után már minden mehet magától. a különböző lépéseket (az utolsó hármat) ismételgetni kell és elérhető lesz a cél.
ami pedig, hogy az emberek minőségi zenét kapjanak, értelmes szöveggel és élvezhető dallammal, aminek mondanivalója van.
az én esetemben ez az egész nagyjából a véletlennek köszönhető. semmi sem volt eltervezve. kissé hihetetlen az egész, ezért inkább nem állok neki magyarázni, de utólag örülök, hogy így alakult, mert tényleg örömömet lelem abban, ha segíthetek a zenével kapcsolatban. ^^
viszont, ahogy már írtam az előző bejegyzésben is, tényleg nem nehéz.
ez megint csak a saját példámból is látszik: négy évvel ezelőtt még azt sem tudtam, hogy léteznek klubok, ahol együttesek felléphetnek.
némi tanulás és tapasztalatszerzés kell hozzá és kész. :)
egy managernek mindig tájékozottnak kell lennie, legalább az adott országban a zenei felhozatallal és a legfőbb médiumokkal kapcsolatban.
ez azért kell, hogy fel tudja mérni, mire lenne még szükség esetleg, ami még nincs teljesen megvalósítva és egyedivé teheti az énekest, együttest.
továbbá akármilyen ciki mostanság egyes körökben bizonyos előadókat hallgatni, mégis ez is hozzátartozik a tájékozottsághoz.
na meg célszerű minél bővebb skálán zenét hallgatni és nem mondjuk csak a rock n roll-on belüli műfajokra korlátozódni, hanem igenis popot, dance-t és sok mindent fogyasztani.
Utolsó kommentek